OPET JA SA SVOJIM KRITIKAMA NA TUĐU LICEMJERNOST



Udaljit se od ljudi koji te umaraju svojim lažima.....to bi bio najbolji recept. Al kad si s nekim stalno na faksu, kad s nekim živiš....to je malo teže. Moja cimerica je danas došla doma s ispita, sva sretna, sva ushićena, samo ih je troje položilo a ona je tako dobro uradila ispit da je jedina bila oslobođena usmenog. Profesor ju je pred svima pohvalio da je ovo daleko najbolje urađeni test u njegovoj akademskoj karijeri. Zamalo sam joj povjerovala, majstorski je odglumila svoju ushićenost. Ali u meni je bio mali crv sumnje pa sam otišla na internet...i gle čuda!!! Nije ni pismeni prošla. I gle još jednog čuda.....nije položila ni ispit od prošlog tjedna kad je u svom stilu odglumila kako je "još jednom" bila najbolja na ispitu. Ali vi jednostavno morate vidjeti tu njenu glumu....to je nešto nevjerojatno, kao da je završila dramsku akademiju. I ne samo da je meni lagala nego i svojima.Uistinu mi nije jasno čemu ta laž. To je toliko nepotrebno jer cura uredno daje godinu za godinom.....zaista mi nije jasno čemu sve to. Svi studenti padaju i prolaze ispite, to je sasvim normalan dio studiranja. Laž da je prošla mogu još nekako i shvatiti, al ta gluma da je najbolja, da je profesori hvale..........pa čemu to???????Kome se ona dokazuje...ne znam....al znam da u konačnici samu sebe laže.

Tko će više znati što se krije u ljudskim dušama? Možda smo svi opterećeni nebitnim stvarima pa otuda dolaze i frustracije. Možda bi je trebala shvatiti jer znam da je imala težak život....zapravo ne znam.....možda mi je i to lagala.
Ako je danas izvela takvu lažnu predstavu, možda je i sve dosada šta mi je ispričala samo lažna predstava za publiku.

Iskreno, osjećam se jako loše što ovo pišem, jer provodeći dane s njom, nekako mi je postala draga. Milijun puta sam otišla danas na internet s nadom da sam nešto pogrešno pročitala, da sam krivo shvatila.....ali nažalost nisam. Nema je nigdje na popisu. Ne znam što bi rekla, jako sam razočarana, stvarno sam imala dobro mišljenje o njoj a sad....više ne znam što da mislim.
Trenutno samo razmišljam o tome da se odselim od nje, to je jedino rješenje. Žao mi je što je tako....ali tako je!

25.06.2009. u 20:03 | 7 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sve ono što vas u životu živcira, ljudsko ponašanje zbog kojeg vam se diže kosa na glavi, ljudska taština i egocentričnost. Znam da se ne bi trebalo usredotočit na ove negativne pojave al naprosto su svuda oko nas. Moja poruka bi bila: LJUDI, OPUSTITE SE I ŽIVITE SVOJU SLOBODU!!! TO JE NAJVEĆI DAR!!!!!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr