4 ZAPOVIJEDI ZA SREĆU ( MANDINO "IZBOR")

JA ODABIREM BOLJI NAČIN ŽIVLJENJA!
Odsada ću se svakog jutra probuditi, pasti na koljena i zahvaliti Bogu za taj dar koji samo On može podariti.....za novi dan. To je moja najdragocjenija imovina. Ovog ću dana pokazati svoju zahvalnost u svemu što činim. Hvala ti Bože za ove nove sate. Trebao mi je ovaj dan kako bi dokazala da Tvoja vjera u moje sposobnosti nije pogrešna.

JA ODABIREM BOLJI NAČIN ŽIVLJENJA!
Odsada više na tragam za srećom. Kako sam samo bila slijepa. Sada znam da se sreća ne skriva u toj novoj kući, u tome novom poslu, u tomu novom prijatelju, i da ona nikad nije na prodaju.Kad ne mogu u samoj sebi pronaći zadovoljstvo, beskorisno ga je tražiti negdje drugdje. Kad god ovisim o tome da mi stvari izvan mene samo imaju pružiti radost, osuđena sam na razočaranje. Sreća nema nikakve veze sa dobivanjem. Ona se sastoji u tome da budem zadovoljna onim što već imam i onim čega nemam. Malo je toga potrebno mudrom čovjeku da bude sretan, dok budalu neće zadovoljiti nikakve količine materijalnog bogatsva.

JA ODABIREM BOLJI NAČIN ŽIVLJENJA!
Odsada ću svaki zadatak koji se nađe preda mnom, bez obzira na to koliko bio običan, težak, dosadan...obaviti najbolje što mogu. Kao da mi o tome ovisi ulazak u raj. Sada znam koja je najsigurnija tajna uspjeha ikada otkrivena čovjeku. Sada znam da ako uvijek radim i više nego što se od mene traži, nema mi druge već dugačkim koracima krećem prema boljoj i sve boljoj karijeri. Sve što moram učiniti jest baciti se na svoj posao sa zanosom, poduzetno i s ljubavlju i s mojih će nogu spasti svi okovi.

JA ODABIREM BOLJI NAČIN ŽIVLJENJA!
Odsada ću se izlagati svakoj opasnosti i prigrliti svaku mogućnost koja bi mogla omogućiti bolji život za mene i za moju obitelj. Bolje je biti u pokretu čak i ako se energija rasipa nego zauvijek pokopana u sjenovitoj parceli. Poslije ću se prezirati budem li se osvrnula na svoj život unatrag i shvatila da sam imala i dara i sposobnosti uraditi mnogo toga velikog, no nisam smogla snage pokušati. Znam što sve mogu učiniti i znam kako sam malo učinila. No još nije prekasno za mene. Još uvijek mogu oblikovati budućnost uspjeha i zadovoljstva. Mogu stvarati velika čuda i sada znam da se moja postignuća nikad neće uzdignuti više od same moje vjere u sebe. Imam novu vjeru. Načinjena sam na sliku i priliku Božju. Nisam stvorena za promašaje.
PORAZ?? MOGUĆE. ODUSTAJANJE?? NIKAD VIŠE!!


P.S. Ovaj tekst je u origunalu puno duži al ja sam ga malo skratila i izdvojila najbitnije

26.06.2009. u 21:55 | 13 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sve ono što vas u životu živcira, ljudsko ponašanje zbog kojeg vam se diže kosa na glavi, ljudska taština i egocentričnost. Znam da se ne bi trebalo usredotočit na ove negativne pojave al naprosto su svuda oko nas. Moja poruka bi bila: LJUDI, OPUSTITE SE I ŽIVITE SVOJU SLOBODU!!! TO JE NAJVEĆI DAR!!!!!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr