Danas sam luda.......


Ah koja vijest - ja se zaljubila, ali uzalud. Totalno me čovjek ignorira, niti na poruke odgovara. Dakle, ovo je još jedna slavna apstraktno-nesretna ljubav. Neki ljudi jednostavno nemaju sreće, kako u ljubavi tako i u životu općenito. Imam osjećaj da mi ništa ne ide. Ja bi volila da sam hrabra, da idem naprijed unatoć svemu, ali kako dalje s optimizmom kad se loše osjećam?
Koja je tajna uspješnih ljudi? Kako nekim ljudima sve ide od ruke i uvijek imaju spreman osmijeh na licu?
Kažu da nakon kiše dolazi sunce, e pa ja se nadam da će i meni jednom svanuti.
Danas sam baš nekako tužna i tjeskobna, i ispiti me živciraju, sve me živcira.....loše sam. I ne da mi se o tome pričati s kvazi prijateljicama jer im vidim osmijeh na licu kad pričam o svojim problemima. <>To je tako tužno, ali jednostavno je urođeno u svim ljudima. To nekakvo natjecanje, ko je bolji, ljepši, uspješniji......ma grozno. Sigurno postoje dobri ljudi, samo su rijetki i teško ih je pronaći jer nitko nikom ne vjeruje, svatko ima neku svoju životnu filozofiju. Najradije bi se makla od svih ali nemoguće je biti sam, čovjek je društveno biće. Puno mi je realnija ona stara poslovica koja kaže čovjek je čovjeku vuk. Što si ti prema ljudima bolji, to su oni gori prema tebi i iskorištavaju tvoju dobrotu. Možda sam ja preosjetljiva, ne bi me trebale živcirati takve stvari. Ja ne mogu promjeniti ljude i njihovo ponašanje ali mogu promjeniti svoju reakciju na njih. Ali to je tako teško........ništa....odoh ja sada.............čeka me druženje i moram odglumiti da sam dobre volje.........jednostavno više ne dam gušta ljudima oko sebe da se naslađuju tuđim problemima...

Jer ljudi su pokvarena rasa, prljava i zla, i tko ljude sluša, taj uvijek nastrada!!!!!!

29.09.2009. u 11:44 | 25 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sve ono što vas u životu živcira, ljudsko ponašanje zbog kojeg vam se diže kosa na glavi, ljudska taština i egocentričnost. Znam da se ne bi trebalo usredotočit na ove negativne pojave al naprosto su svuda oko nas. Moja poruka bi bila: LJUDI, OPUSTITE SE I ŽIVITE SVOJU SLOBODU!!! TO JE NAJVEĆI DAR!!!!!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr